Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Mar 27, 2011

Takuti Fitnah Dari UMNO : Bala Allah Makin Menghampiri

Assalamualaikum Wbr.

Kerana Fitnah yg Korang Suka itu...Allah Boleh Ubah dari Negara Yang selamat kepada Negara Yang Bakal Ditimpa Bala.

Kuburkanlah UMNO pada Pilihanraya Umum ke 13 yang akan datang bagi menghentikan segala macam bentuk kemungkaran dari Parti Pemfitnah No.1 Malaysia ini . Semua Rakyat bertanggungjawab bagi menolak Parti Pemfitnah ini. Tolaklah parti UMNO ini untuk keselamatan Rakyat dari Bala.



Kalau kita tidak bertindak sekarang, ditakuti Bala Allah akan menimpa pula negara yang kita sayangi ini, setelah Allah memusnahkan Acheh dan Jepun serta Myanmar. Ambillah Pelajaran dari umat-umat terdahulu yang dibala oleh Allah. Nauzubillahminzalik

Sila Klik di Sini

4 comments:

mommylavender said...

salam pagi pang5...kerap sgt dah gempa kat negara jiran terhampir kita..

Anonymous said...

bukan saja fitnah bro, tp zina juga
apatah lagi liwat, terbalik bumi bro..
masih nak bela lagi seorg pemimpin yg 'syubhah' ?
perkara2 syubhah lebih elok dijauhi kan bro?
fikir2kan

1Crony said...

Pernah seorang penulis upahan bergelar Astora Jabat dengan pendapatnya mengatakan bahawa gempa bumi adalah akibat dari Emas Hitam (minyak) dari perut bumi sebagai pelapik atau penahan haba atau pelincir dari bahang kepanasan teras (core) bumi telah dibawa keluar, maka tempatnya tiada diganti (terlohong), maka tidak stabilah struktur di sebelah tengah dan atasnya. Memang boleh diterima akal juga, jika minyak yang kita gali (kekayaan di negara kita) tetapi malangnya terjadi gerak gempa di negara lain yang tidak mendapat sebarang manfaat atau hasil dari bahan tersebut. Dah lah minyak mahal, kena gempa pula tetapi di negara ini walaupun minyak paling mahal dari negara pengeluar minyak lain di dunia, tiada masalah gempa buat masa ini. Tetapi untuk masa hadapan tiada yang mustahil kerana janji Allah tiada istilah palsu bagi-Nya.

ingat mati said...

depa yg dok buat fitnah ni x ingt nk mati ka...bawa2lah bertaubat...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara