Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Mar 23, 2011

Ya Allah..Percepatkanlah Ajal UMNO. Mereka Dah Melampau.

Assalamualaikum Wbr.

Rupa Syazril...Sebijik Macam muka DS Anwar...

Sekiranya UMNO masih memerintah....maka selagi itulah kemurkaan Allah atas mereka. Kerana merekalah yang menabur benih-benih Fitnah ke atas musuh-musuh politiknya hingga mengheret rakyat mempercayainya dan menambah dosa dan saham ke neraka.

Sebab itulah undi UMNO adalah berdosa kerana secara tidak langsung bersekongkol dengan pemimpin-pemimpin mereka yang menabur fitnah ini.

Supaya rakyat tidak terpalit dosa....Engkau percepatkanlah Ajal UMNO ini Ya Allah. aamiin.

Panglima7

7 comments:

mommylavender said...

marah bebeno panglima ni~ tu ke datok T yg muncul kat tv tadi panglima?

Anonymous said...

jangan meminta apa yang tak molek drp ALLAH..biar lah jika benar itu benar jika salah itu salah di balas nye.tak kira lah di segerakan tau di kemudian kan.

Anonymous said...

jangan meminta apa yang tak molek drp ALLAH..biar lah jika benar itu benar jika salah itu salah di balas nye.tak kira lah di segerakan tau di kemudian kan.

Amy Syaquena said...

Terima kasih panglima sudi singgah di teratak amy , walaupun tiada kunjungan balas.. alhamdulillah amy dah boleh terima apa ang terjadi..

p/s: dorang nie tak henti2 nak jatuhkan anuwar tapi sampai skg anwar x jatuh pun betapa kebalnya ilmu yang anuwar pakai hehe...

Panglima7 said...

Memang marah Panglima kali ini...itulah dia Datuk T...si Datuk Syazril eskay, bersama dgn Tan Sri Rahim Tamby Chik.

Panglima7 said...

Anonymous..kalau tak mintak ditamatkan ajal pencetus fitnah ini....seluruh rakyat yg percaya akan berdosa. Apa laa anonymous nie. Doa supaya cepat ajal...tiadalah berlaku lagi kemungkaran. Kalau tak doa...takut negara kita lak ditimpa bala. Mohon dijauhkan.

Panglima7 said...

Syukur Alhamdulillah...Semoga Amy tabah dan cekal menghadapi ujian Allah ini. Orang yang sabar....ganjarannya ialah yurga Allah SWT di akhirat kelak.

Semoga Allah memberi kesabaran juga kpd Anwar atas segala fitnah yang dilemparkan kepadanya. Demi mengekalkan kuasa...org sanggup memakan daging saudaranya sendiri. Semoga Amy cepat sihat.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara