Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Apr 19, 2011

Gempar !!! Imam Mahadi Muncul Di Mekah

Assalamualaikum Wbr.


Gempar!!! Begitulah suasana yang dapat digambarkan pada petang 12 April semasa solat Asar.Menurut sumber yang dipercayai,seorang lelaki warganegara Mesir telah merampas mikrofon semasa permulaan solat asar yang diimani oleh Syeikh Abdullah Al-Juhany lalu mangatakan dirinya “Akulah Mahdi yang ditungu-tungukan…..Akulah Mahdi yang ditunggu-tunggukan…”



Suaranya dapat didengari oleh seluruh jemaah yang sedang solat asar di Masjid Haram pada ketika itu.Polis yang menjaga Masjid Haram telah menahannya untuk disoal siasat.Lelaki tersebut dipercayai datang untuk menunaikan umrah atau merupakan pendatang secara haram di Arab Saudi dan dipercayai mempunyai msalah mental.Solat Asar pada hari tersebut dapat ditunaikan seperti biasa kerana kecekapan polis Masjid Haram menyelesaikan masalah tersebut.

Kalau tahu bahasa Arab...klik sumber dibawah ini
Sumber : http://news.maktoob.com/article/6191472



Credit kepada Blog Milo Ais

Disampaikan oleh Panglima7
Kalau mengikut Kitab...Imam Mahadi akan mengisytiharkan dirinya ketika Khutbah Jumaat setelah 3 orang khatib berdarah hidungnya akibat cuaca panas... sehingga diganti dengan khatib yang akhirnya mengisyitiharkan dirinya sebagai Imam Mahadi.

3 comments:

kasihibu said...

macam macam dugaan umat islam
samaada memantapkan akidah atau sebaliknya

Kak Amy said...

salam pnglima , amy datang ke sini dengan fikiran yang tak tenang. ramai yang memperkatakan hari nie , sapa2 pengguna blogspot yang tiada akaun google akan di tutup..panglima kalau ada info bagitahu amy ye!thanks

ibuintan said...

laa.. sakit jiwa ke?

memang sakit mental la tu

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara