Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Apr 16, 2011

Menanti Kejutan Di Sarawak....

Assalamualaikum Wbr.


Tak sabar rasanya menanti kemenangan di Sarawak.  Tanda-tanda...menunjukkan BN akan tumbang di bumi Sarawak. InsyaAllah.  Kita tunggu dan lihat ajer malam nie. Kalau lambat pengumuman malam nie..di media massa....maka maksudnya BN tumbang.  Kalau cepat....menunjukkan BN menang.  Media akan menunjukkan tempat yg BN menang ajer...tak caya tengok malam nanti.

Tapi kalau BN main kotor ......ermmm  PR perlu berbuat sesuatu dalam memastikan peristiwa ini tidak berulang di masa akan datang.

Sekian buat waktu ini.
Panglima7

2 comments:

Anonymous said...

kesian nye ko ni.kena mind control ngan anwar.wakaka.anwar g mati la.klo jumpe die aq cpt2 sorok takot kena rogol.wakaka.lim kit siang tu pun babi.abez melayu aka islam kat penang kna tindas.ini ke org yg amat islam mahukan??pas bole g terjun junam ngan dap n keadilan.kenape melayu msti brani dgn melayu je r?mcm pas ngan umno.tp bila cina wat hal melayu senyap.x kate ape.macam pas ngan dap.bodoh gila mentaliti penyokong PR.sume hasil hasotan mak bapak korg yg ade sjil SPM je.cube tgk anak doktor n golongan profesional sume blh pikir ngan rasional.

Panglima7 said...

Panglima suka nak siarkan komen yang sebegini...dari anonymous ini
bagi menunjukkan kepada orang ramai dan masyarakat bagaimana rosaknya akhlak UMNOBN yang diajar kepada penyokong-penyokongnya.

Suka menfitnah....walaupun bukti cuma kabur....suka menghasut,...mencaci maki, dan suka merendahkan makbapak orang yang tak ade kena mengena dan terlibat dalam hal ini. Lepas tuu bacul pulak tuu...kalau betul berani..tunjukkan identiti sebenar ko...tuu yg ko tuu bukan pondan.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara