Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jul 12, 2010

Penyangak Pasir: Silap-Silap Itu Masa Zaman Khir Toyo,,!!!!

Curi Pasir Di Selangor dikatakan berlaku sejak 2 tahun yang lalu.  Betul ker...??? atau 5-6 tahun yang lalu

Salam,

Kalau dah dasar pengyonglap duit rakyat, cakap apa pun orang tak akan percayee,,,!!!
Takkan lah Kerajaan PR tidak tahu kawasan berlobang besar seperti itu di Selangor.....dan macam mana Khir Toyo ini boleh lagi tahu....kegiatan mencuri pasir oleh penyangak pasir di lombong tersebut...???

Itu laa....silap-silap itu lah kawasan pasir yang disonglap oleh penyangak pasir di zaman Khir Toyo lagi ...yang orang lain pun tidak tahu.....hanya Khir Toyo ajer yang tahu.

Mahu berjuta-berjuta nilai pasir yang disonglap oleh penyangak tu.  Bagaimana pula Khir boleh himpun duit berjuta untuk bina istana kediamannya. ???  Daripada hasil mana...???   Tuu yang dok pikiaq ni.....hehehe

2 comments:

hanyzan30 said...

Bismillah...
Mamat temper sekor ni dia perasan yg dia mcm MB lg...

Panglima7 said...

Salam,

Memang pun....dia dah gila Talak.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara