Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Dec 2, 2010

Sultan Boleh Buat Apa !!! Mangkuk…. Punya GAPS !!!

Assalamualaikum Wbr....

UMNO lah Dalangnya.

Melayu kalau dah takde telur...macam itulah......Tak habis-habis menggunakan Sultan kononnya untuk menyerahkan memorandum dakwaan 30 Kes penyelewengan Kerajaan Negeri Selangor kepada Sultan Selangor dan akan menyerahkan juga kepada Yang DiPertuan Agung kemudiannya

Sultan boleh buat apa !!!.....Sultan tak boleh campur hal-hal politik dan pentadbiran Negeri@Negara.  Mangkuk punya GAPS.    Ikutlah saluran perundangan yang betul.    Itu baru dakwaan......lapor dan serahlah pada SPRM – Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia yang selama ini UMNO dakwa sebagai sangat Telus.  Habis apa guna ditubuhkan SPRM kalau tidak untuk menyiasat kes-kes seperti ini.  Seseorang itu tidak bersalah jika tidak dibuktikan dahulu kesalahannya. 

Sajee....jer UMNO nak bikin havoc dan kekacauan di negeri-negeri Pakatan Rakyat.  Supaya rakyat yang kurang cerdik boleh tertipu dengan tuduhan liar yang tidak berasas tanpa bukti yang kukuh.

Zaman UMNO & BN memerintah Selangor dan yang lain-lain dengan segala macam ribu rasuah dan penyelewengan takde pula badan NGO seperti GAPS ini nak berdemonstrasi dan mengadap sultan.

Baru ditubuhkan tak sampai 2 bulan...... GAPS – Gagasan Anti Penyelewengan Selangor sudah seperti Kaduk Naik Junjung.  Belum apa-apa dah canang dan hebohkan seluruh negara agar Pakatan Rakyat mendapat nama yang sangat busuk.   Sungguh jahat tuduhan ini.

Kalau akulah Menteri Besar...dan dakwaan ini jika didapati tidak berasas dan dengan niat menjatuhkan kredibiliti Pimpinan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor.....dah lama dah dalang-dalang GAPS ini ditangkap untuk diadili dan dibicarakan.   

Panglima7.
Dakwa dan tangkap ajer mereka ini....Biar menjadi suatu pengajaran kepada mereka semua yang suka menghasut dan mempergunakan Sultan dalam menjatuhkan kerajaan Negeri. melalui niat yang jahat lagi biadap.

3 comments:

Panglima7 said...

Bengong punya anonymous....!!! Kenapa nak membengongkan diri sendiri dengan memberi komen2 budak Tadika...

anakmuaallaf said...

Mana commentnya dik ! Marah betul tu..Lama2 rakyat menyampah dgn isu2 gini...

Panglima7 said...

Maaf..komennya terpaksa dideletekan...kerana....menggunapakainama anonymous...(suka berselindung) ...kalau dia pakai nama sbenar...hamba suka nak siarkan walaupun bertentangan dengan pendapat hamba.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara