Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 5, 2011

Melur Jelita Datang...Jeng...Jeng...Jeng!!!

Assalamualaikum Wbr....

Politik....Politik jugak.....blog ini bukan sahaja berkisar kepada dunia politik semata-mata tetapi juga merentasi sempadan blog-blog kehidupan masyarakat.   Oleh yang demikian...segala mesej politik yang ada di blog ini khususnya...tidak hanya sampai atau dibaca oleh pengemar-pengemar politik.....tetapi juga InsyaAllah...... dapat dikongsi bersama dan sampai kepada semua golongan masyarakat tidak kira pro kerajaan atau pro pembangkang atau golongan atas pagar..... yang menggunakan blog bagi mengeluarkan isi hati mereka.  


Dengan adanya blog ini......ianya dapat memahamkan masyarakat akan politik semasa negara ini dan mendekatkan perjuangan Politik Islam khususnya InsyaAllah.
Justeru itu.....Blog Melur Jelita menjadi blog yang pertama yang menjadi pintu masuk sahabat-sahabat Politik semua ke sempadan blog-blog masyarakat.......untuk itu...Klik di sini untuk masuk ke blog....Melur Jelita.

Selamat melayari blog Melur Jelita dengan pelbagai kisah kehidupan masyarakat,
Wassalam.
Jazakallah Khairan Khatira
Panglima7

4 comments:

Melur Jelita said...

Salam Tuan Panglima,

wahhhh yang terbaekkkkkkk ni...he he he...Dasat woo post Tuan Panglima . Maklum la orang yang handal bersilat dan berdarah pahlawan apa la sangat nak buat post yang macam kacang ni kan.

Anyway, terimakasih ya. Tunggu turn Tuan Panglima untuk direview. Jangan menyesal Jelitawans mai ramai -ramai terjah nanti..he he he

Admin said...

ini blog tuan panglima juga ke?

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Wbr.

Mana ada terbaeek Melur. Biasa-biasa ajer. Itu pun sepontan. Kalau dia orang terjah....hamba kena menyorok nie..hahahaha

Panglima7 said...

Salam Hulubalang hamba. ini bukan blog panglima tetapi Blog Melur Jelita. Pii laa...singgah noo!!

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara