Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Apr 5, 2011

SAH Fitnah Dari UMNO..!!! Itu Bukan DS Anwar. Anwar Raut Mukanya Tak Panjang.

Assalamualaikum Wbr.

Tulisan Siam....menjadi senikata di kaki video Klip....hahahaha

Hari ini heboh pasal Video Klip Seks Anwar Ibrahim. Panglima Confirm 110%....itu bukan DS Anwar Ibrahim, seperti di dakwa oleh UMNO BN melalui barua-baruanya Datuk T. (T = Tipu) dan disebarkan video tersebut selama 1:47 minit sahaja oleh Blog-Blog Gerombolan UMNO Songkok Tinggi. DS Anwar, mukanya......



Muka Lelaki ini Panjang...dan tidak pula berjanggut ??? Eh... kan DS Anwar rangka muka pendek dan berjanggut !!! Macammana...pd malam itu dia tiada janggut...esonya di mahkamah...DS Anwar punyai janggut sejemput...hahaha.

DS Anwar mukanya tidaklah 1) "panjang" seperti dalam video tersebut. DS Anwar mukanya pendek sahaja. 2) DS Anwar punyai janggut sejemput. Tetapi dalam video tersebut....lelaki yg dikatakan Anwar Ibrahim....tidak pula berjanggut. Saksikan video dan gambar tersebut dalam blog Milosuam. Klik di SINI.  Update lagi Di Sini.

3). Lihat tulisan pada video tersebut....macam mana boleh ada senikata tulisan Siam pada kaki video tuu....hahahaha !!!
4). Perut lelaki itu buncit...tak seperti DS Anwar...berperut leper.
5). Lelaki tersebut kelihatan Tua BANGAT....sedangkan DS Anwar...mukanya tidaklah setua itu.
6). Lelaki itu....berbuah dada dan teteknya dah jatuh, layu dan kendur. Lelaki yg ada buah dada ini...biasanya dulu dia gemuk.   DS Anwar...tidak ada buah dada....hahaha !!
7). Lelaki itu saiz bidangnya besar....dan memiliki ketinggian. DS Anwar...sedang-sedang orangnya.

8)  Cara lelaki itu BERJALAN pun seakan bengkang dan membusung ke hadapan..tidak sama seperti cara DS Anwar berjalan....ermmm....Hampas.!!!
9). Kenapa pasang video yang hitam putih...yg dah outdated ??  hahaha...bukankah untuk mengaburkan warna kulit lelaki dalam video tersebut dan mukanya agar tidak jelas dan kelihatan seperti DS Anwar Ibrahim.
10). Kenapa Video ini disiarkan pada hari Parlimen Sarawak dibubarkan ???...hahaha..Bukankah ada motif dan konspirasi politik di situ....hahaha. kalau tak paham lagi..tak tahu la nak cakap apa lagi.
11). Kenapa Ketua Polis Negara....membuat ucapan yang mengelirukan rakyat..dgn mengatakan Video itu Tulen....Tidakkah ini menunjukkan Polis sudah menjadi perkakas dan tunggangan UMNO BN dalam konspirasi ini. Sepatutnya siasatlah ketulenan lelaki yang didakwa sebagai DS Anwar Ibrahim itu bukannya menyiasat Video.  You got the Wrong Message laaa....

12).  Video yg ada ditangan Polis yg diserahkan oleh Datuk T bukanlah salinan yang original...kerana video itu adalah keluaran Thai (BAHASA THAI kat kaki video) dan dipercayai diciplak oleh Datuk T atau salinannya saja yang diberikan oleh Datuk T oleh penerbit, penganjur, pencipta dan pengarahnya....hahahaha....Kantoi...Kantoi !!



Tengok muka Lelaki ini dari pandangan kiri sisinya..kan lain dari iras sisi muka DS Anwar Ibrahim.  Kalau sama..mesti setiap sisi muka lelaki ini mirip pada DS Anwar.

Ermmm...Kan dah Kantoi Video Seks nie....Moral of the Story...Tumbangkan dan hancurkan UMNO dalam Pilihanraya Di Sarawak, Sabah dan Semenanjung Malaysia kali ini dan buat selama-lamanya.

Bersekongkol dengan UMNO...iaitu dengan mengundi Parti yang menyebarkan Fitnah Keji ini adalah satu diantara DOSA DOSA BESAR...dan mengundi mereka pun....bererti bersubahat dengan UMNO BN.
Nauzubillah !!!


Panglima7
Setiap Hotel ada memasang video di setiap Lobby dan ruanglegarnya. Kalau UMNO dan Polis kata..itu memang betul2 DS Anwar, keluarkanlah video...muka DS Anwar masuk ke lobby hotel tersebut sekian-sekian waktu pada malam tersebut sebelum menuju ke biliknya. Dasar pembohong dan penfitnah besar.

5 comments:

PCL said...

ya..no.10 tu adalah persoalannya..kenapa ????

al-brangi Online said...

memualkan

mommylavender said...

salam pagi panglima~ mommy pun heran awat la..bt semua ni, cbe ke berpolitik secara sehat~kan kan.

Kak Amy said...

Macam2 cara dorang buat untuk jatuhkan anwar...manusia2

Anonymous said...

salam,
terima kssih diatas analisa yg berfakta...

satu lagi aku nak tambah....video yg dirakam bukanlah menggunakan CCTV kerana kalau yg dirakam dgn CCTV bila kita playback gambarnya tersekat2 (lebih krg 1 frame/saat).

tapi video nie playbacknya adalah smooth (sekurang2nya 25 frame/saat).Ini menunjukkan ianya dirakam menggunakan video camera yang memang yang dirancang!

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara