Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 2, 2009

Beri Laluan Pada PAS Letak Calon Di Behrang & Changkat Jering.

Assalamualaikum Wbr.

Tindakan 2 ADUN PKR yang meletakkan jawatan sebagai ADUN Behrang dan Changkat Jering dilihat Rakyat sebagai satu tindakan yang tak mungkin dilakukan dengan suka-suka melainkan jika terdapatnya imbuhan (fulus) atau ugutan yang membahayakan diri kedua ADUN tersebut dan keluarganya yang memaksa beliau bertindak demikian.

Sangat-sangat jarang berlaku……di mana ada ADUN sebelum ini yang secara sukarela meletakkan jawatannya sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri. Itulah jawatan yang menjadi perebutan dikalangan ahli politik tetapi 2 orang ini tiba-tiba meletakkan jawatan adalah sesuatu yang tidak masuk dek akal. Dah gila ke mereka ni ???

Pada pandangan Panglima terdapat ugutan dan juga tawaran di sini oleh pihak-pihak tertentu terhadap beliau yang hanya beliau sendiri mengetahuinya.

Malang sungguh nasib Pimpinan Pakatan Rakyat Perak apabila berbagai cubaan keji yang disalut senyum manis dari Pengkhianat Melayu dalam usaha mengulingkan Kerajaan yang adil dari sebelumnya.

Dan malang sungguh bagi rakyat jika tempat kosong mereka berdua ini diisi pula oleh calon-calon dari Parti Keadilan. Panglima hampir pasti rakyat Perak akan menolak calon-calon ini kerana sudah banyak berlaku ADUN dari Parti Keadilan banyak membawa masalah dan ketidakstabilan kepada Pakatan Rakyat bukan sahaja di Perak tetapi di Selangor.

Terus Terang, Panglima sangat setuju jika tempat kosong ini disi dari calon PAS yang komited dan bersih dari segala masalah dan juga rasuah. Demi mendapatkan undi yang solid Parti keadilan sepatutnya memberi laluan kepada PAS bagi menduduki Kerusi tersebut dan sekaligus mengukuskan cengkaman Pakatan Rakyat di sana. Juga supaya pisang tidak berbuah dua kali.

Jangan kerana berebut kerusi, Changkat Jering dan Behrang jatuh ke tangan Pengkhianat Melayu.

Wassalam
Panglima7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara