Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 26, 2009

Gelora Di Selangor Mulai Reda

Assalammualaikum Wbr.

Pandangan Sultan Selangor - Sultan Sharafuddin Idris Shah akan kemelut yang berlaku di Selangor mengenai Lembu dan Lexus oleh TS Khalid Ibrahim dan Gambar Separa Bogel Elizabeth Wong seakan mengakhiri kemelut Di Selangor.

PR mungkin boleh menarik nafas lega atas nasihat dan pandangan Sultan ini. Sultan Selangor melahirkan keyakinan atas apa jua keputusan yang bakal dibuat oleh TS Khalid dan percaya ia dibuat secara adil dan bijaksana dengan mengambilkira kepentingan rakyat. Bagaimanapun Tuanku melahirkan rasa dukacita atas apa yang berlaku kepada Elizabeth Wong. Baginda tidak membantah penggunaan kereta peribadi sebagai kenderaan rasmi dan isu lembu korban dianggap sebagai satu usaha kebajikan.

Pandangan dan nasihat Sultan ini sekaligus memusnahkan niat jahat Khir Toyo dalam menghuru harakan Kerajaan Pimpinan TS Khalid Ibrahim. Begitu juga dengan SPRM yang telah dihadiahkan dengan seekor lembu oleh AMK & PR Selangor sebagai lambang...BxBxx..Lu pikirlah sendiri.

Pada pandangan Panglima, apa pun TS Khalid perlu berhati-hati di masa hadapan agar tidak mengikut rentak dan perjalanan UMNO yang mentadbir Selangor dahulu. Mereka dahulu pun pernah menderma lembu bila tiba Hari Raya korban dan ketika pilihanraya, maka mereka tahu cara-cara memerangkap MB TS Khalid.

Masihkah ingat lagi bila Pilihanraya di Lunas dulu, mereka (UMNO & BN) menderma 40 ekor Unta yang diangkut melalui kontena ke Lunas ???? kenapa tak dipersoalkan dari mana datangnya duit bagi membeli 40 ekor unta Australia itu...?


Panglima7 Wrote.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara