Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 14, 2009

Mukhriz Mengigau Di Siang Hari

Assalamualaikum Wbr.

Panglima tak paham mengapa anak Che det nie tiba-tiba macam orang kena sampuk merayu-rayu agar PAS menyertai UMNO & BN. Apa dah buang tebiat agaknya.

Pas bukanlah parti yang boleh dirayu. Betulkan iktiqad dan aqidah serta pegangan UMNO terlebih dahulu sebelum mempelawa PAS menyertai UMNO atau BN. Macam budak-budak perangai.

Terima dulu ISLAM secara Total bukan ambil separuh-separuh. Tang kutip zakat....yang menguntungkan UMNO, UMNO gunakan hukum dan ayat dalam Al-Quran....Tang hukum pemerintahan dalam Al-Quran, UMNO pi takut-takutkan orang melayu dan cina dan kemudian ditentang habis-habisan.

Wahai Mukhriz, kami bukan seperti kamu - UMNO, atau pun Parti Keadilan yang tiada connection antara Parti dan Hari Akhirat. Kami adalah Parti Islam Semalaysia (PAS)yang bertunjangkan Al_Quran dan As-Sunnah sebagai matlamat kami. Pemerintahan kami bukan hanya untuk kehidupan dunia sahaja tetapi untuk bekalan Hari Akhirat.

Sekiranya perkara ini di tolak jauh-jauh oleh UMNO sejak awal penubuhannya...jangan mimpilah nak pertemukan PAS dengan UMNO. Ibarat air dengan minyak tak akan bersatu.

Panglima7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara