Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 10, 2009

Isu Derhaka Ditimbulkan BN Bagi Menutup Pemerintahan Haram

Assalamualaikum Wbr.

Boleh dikatakan saban hari rakyat Malaysia dihidangkan dengan isu derhaka ini yang diputarkan di mana-mana ceruk media, ianya diulang-ulang dan ditayangkan berpuluh-puluh kali sepanjang hari dan malam dan ditambah lagi dengan kiriman email atau pesanan sms bagi memantapkan lagi serangan demi serangan ke atas Pakatan Rakyat.

Mengapa ini terjadi ???
Bukankah apabila isu derhaka ini diketengahkan maka isu pendudukan secara haram kerusi-kerusi exco Kerajaan Negeri Perak akan tidak kedengaran. Semua peringkat dari pimpinan tertinggi hingga peringkat bawahan bercakap mengenai isu yang sama hingga ke demonstrasi jalanan oleh pengkhianat Melayu.

Tapi pihak berkuasa tempatan tidak pula memperuahkan atau mengendahkan demonstrasi jalanan yang dilakukan oleh Umno & BN ini sehingga perjalanan lalu-lintas menjadi pincang. Tapi sekiranya demonstrasi ini dijalankan dari pihak PR maka bertrak-trak Polis putih dan merah akan berusaha menggagalkannya.

Inilah mainan politik Pengkhianat Melayu UMNO & BN.
Bagi membetulkan semula informasi salah yang diputarbelitkan oleh UMNO & BN kepada rakyat, dan bagi mengelakkan rakyat terkeliru dan ditipu oleh media yang dipergunakan oleh BN, maka tiada alternative lain yang bias dilakukan melainkan dengan penyampaian ceramah-ceramah oleh pimpinan tertinggi PR.

Tapi malangnya penyebaran informasi ini digunakan oleh UMNO dan BN dengan menghantar pasukan FRU dan polis bagi menggempur ceramah-ceramah pimpinan PR.

Aduhai…..demokrasi ala apa ini.
Tepuk dada Tanya diri anda sendiri…….Inikah UMNO & BN yang anda sokong dulu, kini dan selamanya.

Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara