Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 22, 2009

SPRM Memang Pengkhianat dan Perosak Negara.

Assalamualaikum Wbr.

Memang tidak dapat disangkalkan lagi bahawa SPRM walaupun disolekkan dengan wajah baru yang dulunya BPR dan kini mula dikenali Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia, namun orang-orangnya tetap sama dalam BPR dulu.

Suruhanjaya inilah yang memang telah di UMNO kan atau diperkudakan apabila institusi ini berhadapan dengan laporan-laporan rasuah kerajaan pimpinan UMNO.

Apabila timbulnya penyalahgunaan Kuasa MB Selangor TS Khalid Ibrahim...wah dengan hebat dan pantasnya SPRM ini mengisytiharkan kononnya memiliki bukti-bukti yang kukuh bagi menyokong dakwaan tersebut. Tahniah.. cukup pantas beliau memiliki bukti-bukti yang boleh menyokong dakwaan tersebut.

Tetapi bilamana, Pakatan Rakyat membuat berpuluh-puluh laporan mengenai rasuah UMNO bagi menarik ADUN PR ke dalam BN...terus senyap dan sunyi dari SPRM tanpa sebarang tindakan pun yang diterima. Ada kes di mana telah bertahun-tahun rakyat menunggu siasatan BPR tapi hingga kini walaupun sudah disolek namun hampas dengan jawapan.

Baru-baru ini, ADUN Hutan Melintang, Perak dari PR mendakwa telah ditawarkan RM20 juta beserta jawatan Exco oleh Barisan Nasional jika beliau melompat Parti.

S. Kesavan ADUN Hutan Melintang mendedahkan, beliau didatangi seorang ADUN juga dari PR pada pertengahan Januari lalu untuk memujuknya sama-sama menyertai BN namun menolak tawaran tersebut kerana menganggap perbuatan tersebut sebagai tidak bermoral. Tetapi rakannya bertindak melompat Parti.

Beliau juga di datangi dua ejen BN yan menawarkan wang yang banyak sebagai ganjaran berbuat demikian (Lompat Parti.)
Laporan telahpun dibuat kepada pihak polis dan SPRM dan keterangan telah pun diambil.
Katanya lagi, pihak berkenaan turut menjanjikan imbuhan RM3 juta kepada pembantunya jika berjaya memujuk beliau keluar dari PR.

Tapi hingga ke hari ini....dimana siasatan SPRM.??? Memang dasar kuda tunggangan. Kamu SPRM ditubuhkan adalah untuk menutup Rasuah UMNO BUKANNYA untuk mencegah Rasuah mereka. Menag Layak kamu digelar Pengkhianat kepada Bangsa dan Negara. Suatu hari nanti tidak heranlah Malaysia akan jadi seperti Indonesia dengan kadar rasuah yang tinggi dan secara terang-terangan. Penghancur bangsa dan masyarakat. Kewujudan kamu merosakkan nilai-nilai moral apabila spesis manusia lalang ini duduk di dalamnya.
Panglima 7 Menulis.

1 comment:

Anonymous said...

Salam

Terimakasih En. Zolkharnain.
Moga diberkati Allah hendaknya

Panglima7

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara