Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 12, 2010

Bunuh Aje .. Binatang Ini

Wahai anak, kematianmu akan dibela.

Inilah binatangnya....Seluruh alam melahanatkan engko.
Salam,

Keputusan akhir pendakwaan terhadap kes pemandu teksi, Mohd Fazli Aziz Jamil yang dituduh mendera hingga mati anak teman wanitanya, Syafiah Humaira Sahari, Februari lalu, ditetapkan siang tadi.

Hakim mahkamah Tinggi, Datuk Wira Mohtarudin Baki menyatakan demikian setelah selesai mendengar hujan kedua-dua belah pihak, semalam.  Keputusan ialah sama ada Mohd Fazli dipanggil membela diri atau bebas daripada tuduhan membunuh.

Mohd Fazli 28, dituduh membunuh Syafiah, 3, di padang bola Batu 30, Batang Kali, kira-kira jam 6.30 petang, 25 Februari lalu.  Timbalan Pendakwaraya, Idham Abd Ghani berhujah bahawa pihaknya berjaya membuktikan satu kes prima facie terhadap tertuduh.

Menurutnya terdapat empat saksi mata yang melihat Mohd Fazli memijak perut dan menendang bahu Syafiah dengan menggunakan kasut bola di tempat kejadian.  Ketika ditegur oleh saksi ke enam mengenai tindakkannya tertuduh menjawab : " pernah nampak budak kena terajang"?  Saksi itu kemudian mendukung si mati masuk ke dalam kereta dan mendengar si mati berkata "sakit". Kata Idham dalam hujah itu.

Selain itu, katanya, tiga saksi melihat tertuduh memarahi si mati kerana enggan menjaga seorang kanak-kanak bernama 'Emi' dan seorang darinya mendengar tertuduh berkata: "Piah, kau jaga Emi ni, nanti aku pijak dengan but".

Oleh itu adalah jelas bahawa saksi melihat perbuatan tertuduh menendang, menyepak dan memijak si mati di padang bola yang menunjukkan tertuduh mempunyai niat mendatangkan kecederaan membawa kematian.

" Tertuduh berkali-kali menendang, menyepak dan memijak walaupun beliau tahu si mati berusia tiga tahun" tambah Idham.

Panglima 7,
Budak kecik tuu...bukan lawan ko laa....Ini lawan ko !!!
Semoga Lahanat ini dihukum Gantung Sampai Mampus.  Aamin.

2 comments:

uLaTbUKu.cOm said...

ni bukan binatang....setan pun bukan.sebab binatang tau syg anak kecil setan x der anak...ni lebih teruk dari babi.....sula je biar dia tau rasa sakit....aku nak kata babi pun x padan, kalau depan aku dia buat teruk dia ni....

Sue said...

Anak itu insyallah telah disemadi disyurga menanti ibunya.....tetapi binatang ini akan digantung dan bakal penghuni neraka jahanam

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara