Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 12, 2010

Chik..Chik, Chik Ke Bung, Bung Bung Bung, Bunyi lagu..

Salam,

Ahli Parlimen Kebinatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin akhirnya menitiskan air mata kerana Mahkamah Syariah menjatuhkan hukuman yang sungguh ringan terhadapnya  kerana berpoligami tanpa kebenaran mahkamah dengan pelakon bergetah Zizie Izette akhir tahun lalu.

Kalau engko Ahli Parlimen Pakatan Rakyat .....jangan haraplah ngko boleh terlepas dari dipenjarakan kerana berkahwin tanpa kebenaran mahkamah.  Itulah kelebihannya jika menjadi Ahli Parlimen UMNO.

Setakat seribu ringgit denda yang perlu dibayar oleh Chik.. Chik.. Chik Ke Bung, alaaa.....kacang ajer tuu, belanja shopping sakan dengan Zizie pun jauh lebih tinggi dari itu bukan ?. Heeeeeee

Buang sampah merata-rata pun RM5000 ringgit dendanya.  Kalau beginilah mentaliti mahkamah syariah di Malaysia, ramailah yang akan berkahwin tanpa perlu merujuk kebenaran dari Mahkamah Syariah, walaupun Mahkamah ada mengeluarkan kenyataan sejurus menjatuhkan denda ini bahawa kemungkinan hukuman yang lebih berat akan dikenakan pada mereka yang berkahwin tanpa kebenaran.  Alaaa.....gertak ajer tuu.
Dengan Ahli Parlimen UMNO.....lain pula hukumannya.

Kenduri sakanlah Chik Chik Chik Ke Bung selepas ni.

Ini bukan hukuman bagi mengajar masyarakat.....!!! tetapi lebih kepada hukuman DOUBLE STANDARD.  Iaitu Hukuman TERPILIH. Hampasss!!!

2 comments:

Anonymous said...

SALAM, PANG5.KOMEN SAYA RINGKAS ,MEMANG HAMPEH PUN "PILIH BULU",TAK TELUS,DIA YANG NYOKONG PERUNDANGAN NYATA DIA SENDIRI LANGGAR LARI.

Panglima7 said...

Salam Mabu,

Sebagai pemimpin yang membuat akta di parlimen, sepatutnya beliau menjadi contoh teladan kepada masyarakat. Tetapi sealiknya beliau yang langgar lari. Setakat bayar RM1000 tuuu.....kacang ajer bagi dia....kalaulah PR, sudah tentu hakim tidak bagi peluang langsung. Hamba sokong pendapat tuan......ini kes pilih bulu.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara