Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 16, 2010

UMNO Kehilangan Telor Bila Berhadapan Dengan MCA

Semuanya dibayar rupanyer.....
Salam,

Amat menyedihkan bilamana sebuah Parti yang mengaku berjuang untuk Umat Melayu iaitu UMNO....hilang telornya bila berhadapan dengan kenyataan MCA parti sekutunya yang meminta supaya ekuiti 30 Bumiputera dalam semua sektor dikurangkan.

Mana perginya kejantanan UMNO dalam isu ini ??? Mana dia PERKASA.......???  Mana dia Akhbar-Akhbar UMNO termasuklah akhbar dan media elektronik UMNO ini yang siang malam membodek dan menjilat punggung UMNO. Heeeeee........ku sangkakan jantan rupanya Pondan.  Mana dia keris tercacak Melayu yang UMNO telanjangkan bila bertemu dalam setiap perjumpaan.

Cakap-cakap MCA ini mengundang kemarahan umat Melayu.......tetapi mengapa ngko UMNO seperti cicak tertelan kapur barus.  Inikah dia perjuang Melayu dan bangsa.  Tuiiii !!!  Sudah laa jangan berlakon lagi dengan rakyat.  Sikap MCA ini tidak mencerminkan satu Malaysia yang dijerit-jerit oleh najib dan mengapa MCA cuba menghapuskan hak istimewa orang-orang melayu.   Mengapa UMNO diam !!!  Mana dia Ibrahim Ali, Mana dia Ezam...mana dia Nazri......yang bercakap bagai nak terlondeh seluar bila menegur pemimpin Pakatan Rakyat.  Poooorahhh!!!

Ini ker Parti yang diharap-harapkan menjaga Melayu dan inikah Parti yang boleh diharapkan dalam memerintah negara Malaysia lagi di masa yang akan datang.....hancurlah orang Melayu kalau macam ini.
Janganlah beri undi kepada UMNO & BN lagi...hancur anak- cuc dan cicit kita nanti.

Kita tengok siapa dari kalangan pemimpin UMNO yang berani dan ada telor bagi menyanggah kenyataan MCA ini ??? huhuhu.....
Panglima 7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara