Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 22, 2010

Doa Untuk Lim Guan Eng Vs Solat Hajat & Yassin Utk Kamala MIC

Salam.....


Isu ini memang sengaja ditimbulkan UMNO untuk memburukkan Kerajaan PR di Pulau Pinang dan bagi membangkitkan marah umat Islam kepada Kerajaan PR di sana, seolah-olah mereka cukup hebat dan membela agama islam tetapi mereka lupa di ekor mereka tersalut tahi....yelah....berkokok berderai-derai...ekor masih bersalut tahi...itulah perumpamaan kepada UMNO BN.

Lihat ini......Apakah yang dilakukan oleh tangan tangan UMNO.???  Apakah ini boleh dihalalkan....??? 
Apakah Ketua UMNO Cawangan Jelutong, Abu Kassim Ismail dan pemimpin UMNO termasuklah Datuk Zahid Hamidi buat-buat lupa, Pemimpin2 UMNO mereka telah melakukan lebih dahsyat dari itu.!! 
Apakah Abu Kassim Ismail sudah Buta...tentang apa yan telah dilakukannya oleh pemimpin2 UMNO kesayangannya terhadap Kamala (Ahli Parlimen Hulu Selangor dahulu).   Apakah UMNO Sudah Lupa....ohhh ako tidak lupa semua ituu.....Lu pikir la sendiri. !!!  Kuman seberang laut nampak....Gajah depan mata....tak nampak.  Haaa..... ini ako kasi nampakkan kat ko wahai....penyokong UMNO.

Inilah jawapannya kepada UMNO yang sibuk menjaja isu doa Lim Guan Eng dalam Khutbah Jumaat. 
hanya gambar ini yang dapat menutup isu ini...dan gambar dibawah ini perlu dimainkan lagi dan lagi.



Antara doa untuk Lim Guan Eng Vs Solat Hajat dan Baca Yassin Kamala ...mana yang lebih berat.  Mana yang lebih berat...najis muhafafah (kencing bayi) dengan Najis Mughalazah (Najis babi)?  Sendiri mahu ingat laa....(pasal najis ni...contoh ajer)

Panglima7
Silap-silap...Datuk Zahid Hamidi turut membaca Yassin dan Solat hajat untuk Kamala pada waktu ituu....ha ha ha ha...

1 comment:

Panglima7 said...

Maaf anonymous, komen saudara tidak akan hamba siarkan melainkan saudara menggunakan id saudara yang sebenar. Be yourself friend.

Walaupun komen tersebut komen menghentam hamba....hamba tidak kisah semua itu...tetap hamba siarkan jika saudara tidak menggunakan nama anonymous. Harap maklum.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara