Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Aug 27, 2010

UMNO Jangan Sibuk Tuduh DAP...Diri Sendiri Kenapa Tolak Hudud.

Lanjutan dari blog Unspinner (UMNO) ....Tan Seng Giaw putarbelit hudud untuk sokongan Melayu

Salam...

Jangan sibuk nak tahu Tan Seng Giaw itu ikhlas ke Tidak. UMNO tuu yang mengaku membela Islam mengapa tak nak beriman kepada Hukum Allah dan Rasul ????


Kata beriman kepada Al-Quran...buat Musabaqah tiap-tiap tahun tetapi hukum hudud diletak di bontot. Orang lain desak agar dilaksanakan hudud....awak perlekehkan. Apa takut hilang kuasa ker,....??? Tak hilang punya laaa....semua umat Melayu akan sokong dan negara bertambah kuat. Cuma pasal UMNO masih ingin bergelumang lagi dengan dosa dosa dan kemungkaran yang mereka lakukan sehingga ke hari ini. sekiranya hukum hudud mereka laksanakan maka tiada peluang lagi untuk mereka berpoya2 dgn perempuan dan arak serta judi. Itulah alasan nafsu mereka bagi menentang Allah dan rasul.

Panglima7

3 comments:

otaklunyai said...

ubn ni namanya parti orang Islam tapi perangaiya jelas lagi teruk lagi hodoh dari orang kafir... LGE tu cuma belum Islam je ... klaua ditakdirkan Allah LGE memeluk Islam Subhanallah... lagi mulia dari seekor mufti yang kerjanya membodek pemerintah saja untuk mengeluarkan fatwa ikut sesedap rasa dan menyesatkan orang ramai...

Ronn said...

aku tunggu ja sesapa nak bentang kat parlimen, dah 53 tahun, dia kata hang hang kata dia...

Panglima7 said...

Salam otaklunyai dan Ronn. Ako setuju dgn hamba berdua. kalau LGE masuk Islam, beliau lebih hebat dari orang UMNO yang memeluk Islam itu sendiri.

Buat Ronn, TG Haji Hadi telah bentangkan Hukum Hudud Di Parlimen ketika menumbangkan Terengganu dulu. hang tertidur ka ....hahaha !! tak pe laa....
UMNO guna tongkat saktinya dengan tidak membahaskan isu ini dan sekaligus tidak membenarkan hukum Hudud dilaksanakan di Terengganu.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara