Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 10, 2010

Najib : Tahu Tak...yang Kerajaan UMNOBN Amalkan Islam Pertengahan...???

Salam,

Dalam Perutusan Khas Hari Raya Aidil Fitri semalam, Najib memberitahu rakyat..rahsia perpaduan kaum di Malaysia adalah kerana Kerajaan UMNO mengamalkan Islam Pertengahan. Siap dibacakan lagi ayat Al-Quran ...mengenai umat pertengahan yang diamalkan oleh UMNO.

Najib...Najib !!!....tak tahu ako nak cakap ape.....Kita memang umat Islam pertengahan.....yang dibawa Nabi SAW...tetapi Nabi SAW tidaklah sampai menggadaikan prinsip-prinsip Islam kepada kafir Musyrikin Mekah. Nabi tidaklah sampai menolak hukum hudud yang disuruh oleh Allah. Nabi tidaklah sampai membiarkan Isteri-Isterinya dan isteri para sahabatnya tidak menutup aurat.

Tetapi UMNO menggadaikan prinsip-prinsip Islam kepada Non-Muslim di Malaysia. Dan UMNO sanggup menolak hukum hudud atas dasar kononnya UMNO mengamalkan Islam pertengahan. dan kamu serta rata-rata org-org UMNO membiarkan Isteri-isteri mereka mendedahkan seluruh bentuk perhiasan badan dan rambut dan bentuk buah dadanya kepada seluruh rakyat di Malaysia ini. Itu bukan Islam pertengahan......itu menderhaka kepada Allah namanya dan menolak hukum Allah serta Ajaran Islam yang di bawa Nabi SAW.

Dan seperkara lagi...Malaysia bukan Negara Islam sepertimana yang kamu merepek semalam. Negara Islam adalah negara yang menjalankan pentadbiran dan menguatkuasakan perundangan atau undang-undang Islam bagi melindungi umat Islam di negaranya sendiri.

Hmmm...jauh melencong kata-katamu wahai Najib. Tidak ada satu pun isteri-isteri Perdana Menteri Malaysia termasuk isterimu yang menutup auratnya. belum ada sejarah lagi........

Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara