Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 25, 2010

Tindakan Jais Bermotif Politik : Umpama Kerbau Dicucuk Hidung

Salam,

Tindakan JAIS yang berdiam diri apabila Ahli Parlimen Hulu Selangor, Kamalanathan daripada Barisan Nasional mengadakan program dalam Masjid di Hulu Selangor membuktikan JAIS bertindak bermotifkan Politik sempit dan menjadi Kerbau politik UMNO... tunggu masa hidungnya dicucuk tali sebelum ditarik oleh UMNO.

Tindakan Kamalanathan yang menggunakan ruang solat di masjid itu semasa program berlangsung didiamkan sahaja oleh JAIS.  Seolah-olah Kamalanathan itu beragama Islam.   Tetapi apabila Ahli Parlimen DAP Serdang, Teo Ni Cheng dan Ahli Parlimen Selayang, William Leong Jee Keen menyampaikan sumbangan di Surau Al-Huda dan Masjid At-Taqwa, JAIS begitu pantas melenting dan mengeluarkan kenyataan seolah-olah JAIS adalah sebuah badan politik dan jurucakap parti UMNO.

Kenapa senyap membisu seribu bahasa bila Kamala memijak tempat sujud umat Islam di Masjid Hulu Selangor.  Apa Kamala tuu tak najis ker??  Kenapa JAIS diam membisu seperti orang tongong tidak tahu apa yang hendak dibuat.  Buat malu sahaja kepada rakyat Melayu Selangor.   Tindakan JAIS ini seperti Kerbau dan hanya bertindak jika dicucuk hidung dan ditarik oleh tuannya.

Panglima7
Takde JAIS pun takpe laa....buat semak ajer.  Menghabiskan duit rakyat ajer.
Ada ker takde ke...sama sahaja.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara