Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 20, 2010

Pernikahan Terbodoh Di Dunia....

Salam...

Pernikahan merupakan penyatuan dua insan dengan satu ikatan. Kenyataannya pernikahan manusia dengan benda juga terjadi. Pernikahan ini boleh disebut pernikahan ajaib dan pernikahan aneh. Namun ia lebih sesuai dengan Rekod Pernikahan Aneh Lagi Terbodoh Dunia.


Pernikahan Dengan Menara Eiffel



Erika, 39, seorang bekas tentera yang tinggal di San Francisco . Perasaan pelik yang tertanam sejak lama dengan mempunyai pengalaman jatuh cinta terhadap benda.


Akhirnya dia menikahi Menara Eiffel dengan dengan majlis sederhana yang dihadiri saudara terdekat pada 4 Jun 2008.


Pernikahan Dengan Diri Sendiri
 
Liu Ye, 42, pemuda yang berasal Zhuhai, China begitu mencintai dirinya sendiri. Akhirnya menikahi dirinya sendiri dengan majlis pernikahan pernikahan tradisional di hadapan lebih 100 tetamu undangan.   Dia mengabadikan model dirinya dan didandan seperti pengantin perempuan dengan bergaun merah.

Pernikahan Dengan Bantal

Cinta sejati yang pelik timbul dalam perbagai ragam. Ini yang dialami oleh Lee Jin-gyu. Pemuda yang berasal dari Korea ini memberanikan diri menikahi bantal 'dakimakura' kesayangannya yang tertampal gambar karakter kartun.


Bantal tercinta Lee menampilkan karakter 'Fate Testarossa', yang diambil dari siri kartun 'gadis ajaib' iaitu Mahou Shoujo Lyrical Nanoha.

Panglima7.
Dunia oh dunia...


2 comments:

SHE said...

HAHAHA..KISAH BENAR KAH? ADEII...LAWAK! NK SHARE KT FB LEY?

Panglima7 said...

Memang kisah benar. Tuan boleh share kat FB tuan...ambillah mana-mana pun. Tak perlu minta izin. Hak rakyat.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara