Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 15, 2010

Polis Menafikan Datuk Sosilawati dan Rakan2nya Disembelih.

Salam,

Polis hari ini menafikan Datuk Sosilawati dan rakan-rakannya disembelih sebelum dibakar menjadi abu.  Kenyataan polis ini sekaligus menafikan laporan akhbar-akhbar terutamanya dari Harian Metro agar tidak mensensasikan sesuatu berita itu.

Polis juga mengingatkan, walaupun mayat dibakar ianya tidak dapat menghilangkan bukti jenayah ke atas mangsa.  (Ini seakan AMARAN kepada penjenayah yang berniat untuk membakar mangsanya di masa akan datang)

Mengikut analisis hamba.  Memang suspek dan rakan-rakannya BERNIAT...bukan sewel atau minda problem atau sakit mental dalam membunuh Datuk Sosila and the rakan-rakan.  Semuanya telah dirancang rapi.

1.  Suspek mengambil beliau dari apartment/ hotel ke Ladang di Banting agar mangsa tidak datang dikesan di mana mereka berada adalah salah satu sebabnya.  Iaitu bagi menghilangkan jejak mangsa dan supaya mangsa tidak dapat lari dan melepaskan diri.

2.    Datuk Sosila membawa peguam dan pegawai bank bagi berurusan dengan suspek supaya beliau tidak ditipu oleh si celaka ini dan hamba pasti rundingan telah berlaku beberapa kali dengan suspek sebelum beliau dijemput ke Banting.  Dan Datuk Sosila telah termakan pujukan si Celaka ini untuk turut serta berunding di dalam kawasan Penjenayah ini.

Ok cukup setakat ini....yang lain korang analisis sendiri...
Pada yang bergelar jutawan atau sesiapa sahaja dari kalangan wanita.....pasanglah bodyguard atau kaki pukul yang dapat melindungi anda (selain Allah) dalam membuat rundingan atau urusan dengan orang yang anda percayai atau tidak percayai.

Panglima7
Hukum Hudud wajib dilaksanakan bagi mengelakan pembunuhan seperti ini.
Hudud sahaja dapat mengekang dan mengurangkan Jenayah.  Siapa bantah ...dia telah menempah satu tempat di neraka Allah Taala.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara