Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 11, 2010

Kerisauan GERAKAN : Zulkifli Bakal Bawa UMNO Jalan Ke Kubur

Bukan sahaja PKR dan PAS menolak, bahkan Parti Gerakan Pulau Pinang juga menggesa kepimpinan UMNO dan BN untuk tidak menerima Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin yang disingkirkan dari Parti Keadilan Rakyat baru-baru ini.

Pengerusi Parti Gerakan Negeri, Dr Teng Hock Nan berkata, Zulkifli yang kini menjadi Ahli Parlimen Bebas dilihat sebagai seorang pelampau agama dan perkauman. 

"Beliau disingkirkan PKR kerana tidak bersedia menerima kepelbagaian kaum dan agama.  Menerima beliau masuk UMNO dan BN tidak akan mencerminkan BN sebagai sebuah parti campuran pelbagai kaum dan agama yang sederhana dan berkhidmat bagi kepentingan semua rakyat Malaysia."  Katanya dalam kenyataannya semalam.

Gerakan agak cemas dengan kenyataan Timbalan PM, Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa pintu UMNO sentiasa terbuka kepada sesiapa yang ingin menjadi anggotanya, termasuklah Zulkifli.

"BN amnya dan UMNO khasnya janganlah menerima pelampau agama dan perkauman" katanya.
____________________________________
Panglima7 wrotes.

Kalau komponen BN pun tak sudi nak terima Si Zulkifli ni.....jadi orang buangan lah beliau.  Hanya penggal ini sahaja la nama beliau disebut-sebut kerana mulutnya yang tiada insuran...penggal hadapan nama beliau pasti sudah berkubur dan akhirnya tamatlah karier politik beliau yang menghuru hara kan.

Kalau UMNO nak terima...silalah......terima beliau.  Pasti beliau akan mempercepatkan perjalanan UMNO menuju ke kuburan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara