Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 3, 2010

Najib Tak Salah Guna Kuasa ke Selama ini.???


Alahai...Najib.  Mengata dulang paku serpih, mengata orang kamu yang lebih. Kalau nak bercakap tu cermin-cerminlah diri dahulu.  Dok pi sibuk dengan Ketua Menteri Pulau Pinang tu buat apa, kononnya Lim Guan Eng salah guna kuasa laa dalam menamatkan kontrak kontraktor yang buat kerja di PDC tanpa sebarang alasan bolehlah kita ibaratkan seperti Kuman Diseberang Laut Nampak, Gajah Di depan Mata Tak Nampak.

Kes Lim Guan Eng tuu...perkara belum jadi kes lagi. baru buat surat perjanjian dan tentunya Lim Guan Eng ada sebab tertentu mengapa beliau draft perjanjian sedemikian.

Tetapi dalam kes Royalti minyak Kelantan, bahawasanya kamu Najib Bin Tun Razak telah menyalahgunakan kuasa kamu sebagai PM Malaysia dengan melanggar perjanjian di antara Kerajaan Negeri Kelantan dan juga Petronas dan Kerajaan Persekutuan di dalam memberikan Royalti terhadap hasil minyak yang Kerajaan Pusat ambil dari Negeri Kelantan.

Ini salah guna kuasalah namanya.  Menggunakan kuasa sebagai PM dalam membuat arahan kepada Petronas agar melanggar perjanjian yang UMNo dan BN buat dahulu.  Juga menyalahgunakan kuasa yang ada dengan merubah perkataan Royalti kepada nama yang lain darinya iaitu Wang Ihsan.

Malas hamba nak cerita...tetapi hamba kena cerita juga supaya rakyat hamba faham.  Berkokoklah kamu sampai ke Pulau Pinang tetapi najis sendiri menjejeh di Kelantan kamu buat tak tahu ajer.  Mana boleh buat tak tahu....najiskan berbau....selagi tak cuci dan dibersihkan selagi itu UMNO dan BN akan melingkup di Kelantan dan terus berbau busuk di hidung rakyat.

Panglima7 Wrotes

3 comments:

Unknown said...

Salam panglima7,
Najib tak salah cuma guna kuasa je hahaha

jebat_berani said...

salam kekanda panglima 7..

najib altantuya bukan sahaja menyalahguna kuasa...tertapi salah diberi kuasa..

Panglima7 said...

Salam Sdr Ijok dan Kekanda Jebat.
Semalam hamba cuba masuk web hamba tak dapat2. Ini cuba dari tempat kerja.

Najib memang salahguna kuasa. Hamba pula nak rebut kuasa dari org yang salah guna kuasa.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara