Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 23, 2010

PM Kita Takut Anwar Atau..Takut Rahsia Tiru 1 Israel Terbongkar ???

Salam,

Nampaknya isu Najib melaung-laungkan isu 1 Malaysia yang didakwa diciplak dari slogan 1Israel semakin hangat dan panas.
Hamba yang merupakan rakyat Malaysia ni...tak terasa panas pun, dan hamba percaya rakyat Malaysia yang lain-lain ni pun tidak terasa bahang kepanasan tersebut.

Yang merasa panas di sini bukannya rakyat tetapi.....yang panasnya adalah Najib beserta UMNo & BN.  Itu sebabnya pembodek-pembodek Najib melenting-lenting macam cacing kepanasan apabila disebut bahawa Najib meniru Slogan 1 Israel.

Jika ianya benar.....tapi hamba rasa ada kebenarannya kerana firma yang dilantik adalah dari Israel.  Apa namanya...APCO !!  hmmm.....

Jika benar dakwaan tersebut..ianya sangat memalukan mempunyai PM sebegini.  Udah lah Israel itu zalim....maka apa perlu dilantik mereka sebagai penasihat 1 Malaysia.  Di mana perginya ketetapan dan peraturan negara yang melarang sebarang kerjasama dengan Israel??????  Di mana.. perginya peraturan tersebut???  Di mana perginya larangan sebarang Import dan eksport dan sebarang hubungan dagangan dengan negara terkutuk dan terlaknat ini.???? 

UMNO memang spesis yang menghancurkan undang-undang yang diciptanya sendiri.

Hamba teringat dahulu ketika pemerintahan Mahathir....pasukan kriket Israel dijemput datang ke Malaysia bagi menjayakan perlawanan persahabatan Kriket dengan Malaysia.   Rakyat Malaysia bangkit menentang hasrat tersebut hingga sanggup berbaring dilandasan keretapi bagi mempertahankan bumi ini dari dipijak oleh kaki-kaki haram yahudi laknatullah itu.

Apa UMNO dan Najib tak belajar semua itu....???  Nak perkara seperti itu berulang kembali..??
Biarkan rakyat menghukum mereka ini dalam pilihanraya yang akan datang.  Tumbangka UMNO & BN.

Panglima7 wrotes.

1 comment:

rizuan sanusi said...

biar betul.. where do you get this?

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara