Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Oct 27, 2010

Kalau Nak Tahu...Bila Masanya Untuk Bersara...Hah Tengok ni..!!!

Assalamualaikum Wbr.

Kalau dah sampai macam gambar di atas, tak reti-reti lagi nak bersara !!!.   Begitulah bidalan pada menteri-menteri yang cakap pun dah macam merapu semacam ajer.  Eloklah bersara.

Lebih-lebih lagi Khir Toyo...bangkang pun dah tak serupa bangkangan.  Dah macam orang nyanyuk dah.

Mahathir pun eloklah jangan cakap pasal politik lagi...dah bersara dari PM buatlah cara bersara.  Ini cakap mengalahkan Najib.  Dulu.....sibuk nak lepaskan jawatan....bila dah lepaskan jawatan...tak koman !!!  hah...sekarang asyik nak bercakap pasal politik ajer.....macam orang gila talak. heeeeeee

Samy no value pun sama jugak laa......hahahaha....

Macam TG Nik Aziz ...dia lain. kena faham.  Orang yang Hafiz Al-Quran dan ada ilmu agama...Allah tinggikan darjat dan makamnya dengan memelihara orang-orang sebegini dari sifat nyanyuk.  Itu bezanya.

Panglima 7
Kalau screen kat laptop atau komputer pun dia nak blanko........paham-paham lah tuu....hehehe 

8 comments:

mountdweller said...

Salam Panglima

Mohon copy gambar tu. Hahaa... hehee.. gelak besar!

Panglima7 said...

Salam tuan hamba Mountdweller.
Dari jauh hamba dah nampak tuan gelak-gelak...hehehe.

Silakanlah tuan hamba copy. Kecik tapak tangan nyiru hamba tadahkan.

MASA said...

salam panglima,

Betul tu,Tok Guru Nik Aziz tak boleh disamakan dgn Mahathir atau Najib..Nama pun Tok Guru..

Izzaty said...

HAHA. Kelakar lah gambar tuh! ;)

Btw nak tergelak jugak pasal Samy No Value! HAHAHA~ :D

Panglima7 said...

Salam Masa.....You are right Masa.
Mereka nak kata TG nyanyuk...tapi mereka tak faham agama...hehehehe

Panglima7 said...

Salam Izz....
Memang kelakar gambar tuu...hehehe hamba pun asyik ketawa jer bila tengok.

Sekali sekali....kena buat lawaklah jugak kan...hehehehe

Amy Syaquena said...

salam...

ziarah panglima di pagi hari , kelakaw la pic nie hehehehe...

p@kcikLie said...

jauhkan lah aku dari sifat nyanyuk terlalu awal dr waktunya...so xyah lah bersara dr jd blogger...hahaa..

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara