Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 13, 2010

Mak...Oooiii !!! Senangnya Dia Rompak Bank

Assalamualaikum ,

Mungkin ada yang pernah melihat gambar2 ini. Tapi ramai lagi yang belum melihatnya.


Flashback kisah kecurian wang 2 tahun lalu di kaunter sebuah bank.

Disebabkan kelalaian kakitangan bank yang menyimpan wang di bawah kaunter menyebabkan lelaki ini yang mungkin sebelum ini pernah datang lagi dan lagi..... terliur melihat beribu-ribu duit diletakkan di bawah kaunter meja.

Mungkin lelaki ini pernah terlihat kakitangan bank ini meletakkan satu bundle wang di bawah meja ketika berurusan sebelum ini. Dan tiap-tiap kali dia datang...dia melihat wang tersebut diletakkan di situ lagi dan lagi......

Sehingga timbul….keinginan dan niat di hatinya untuk mendapatkan wang tersebut yang pada hatinya mudah untuk diambil walaupun adanya kamera di letakkan di situ.

”Peduli apa aku dgn kamera yang penting ako dapat wang”. Ada kamera pun belum tentu Polis kenal ako atau dapat tanglkap ako” Begitulah mungkin kata-kata lelaki tersebut sebelum membuat keputusan merompak beribu-ribu wang.

Jadi sebelum rompakan berlaku......kita panggil rompakkan laa ye....walaupun ianya kecurian. Tetapi disebabkan amountnya besar...kita pakai nama ”rompakan” walaupun tidak melibatkan senjata api, kehilangan nyawa, atau kekerasan dan kecederaan.

Jadi sebelum rompakkan berlaku...dia sudah plan, bila dan di mana...masa dan ketikanya.  Hurm....lu pikirlas sendiri.

Saksikan....



















Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara